سخنگوی ارتش روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 47
نویسنده : علی

 میر تقی خانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه  روابط عمومی، بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می گذرد اضافه کرد: روابط عمومی ها به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان و یکی از ابزارهای قوی مدیریت بر افکار، عنصر اصلی و زمینه‌ساز ارتقا و پیشرفت هر سازمانی، جایگاه ویژه‌ای داشته و ضمن جلوگیری از ایستایی و یکنواختی این سازمان‌ها در مسیر تجلّی و شکوه سازمان متبوعشان گام برمی دارند.

وی تصریح کرد:بدون تردید نگاه درست به جایگاه روابط عمومی می‌تواند ضمن برداشته شدن گام‌های بلندی در حرکت رو به رشد سازمانها و نهادها، نقطه عطفی را در توسعه و تحول ارگانهای مختلف ایجاد کند و نیز این حرفه تخصصی را در جایگاه و مرتبه خویش قرار دهد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم مسلمانان جهان در ماه بندگی خدا، برای تمامی فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی آرزوی سلامتی، شادکامی و توفیق روزافزون کرد.

 



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: